Tere, mina olen Karel Külm ja see on minu blogi mu vahetusaasta kohta Saksamaal.
*Surprises, surprises everywhere...*

reede, 5. september 2014

Viimane keelelaagri nädal

Viimane keelelaagri nädal algas fußball-golfi ehk jalgpall-golfi mängimisega. Esmaspäeval siis peale kooli tellis mu host-isa meile kooli juurde käruga traktori Kronest, millega me sõitsime fußball-golfi mängima.
Niimoodi me siis istusimegi kõik seal kärus.
Mäng ise oli täitsa tore, minu arust kõige huvitavam tegevus, mis meil oli selle kolme nädala jooksul. Ja välja nägi see niimoodi, et olid erinevad rajad, kus olid igasugused takistused ja muud möllud ja siis pidid jalgpalli lööma raja lõpus olevasse auku. Ühesõnaga nagu golf, ainult, et jalgpalliga. Ja siin üleval pildil võite näha ka, et üks rada oli nt. lihtsalt hästi pikk sirge rada (ma usun, et see oli üle 100m, aga ma ei mäleta ka enam väga täpselt) ja sa pidid palli lihtsalt teise otsa auku lööma. Kõikidel inimestel kirjutati ka löökide arvud üles iga raja kohta ja hiljem selgitati välja ka võitjad.
Teisipäeval otsustasin ma hommikul minna ujuma, arvates, et kell 6 hommikul ei ole väga inimesi ja saab rahulikult ujuda, aga kui ma kohale jõudsin 5 minutit peale 6-t, nägin, et bassein oli juba inimestest täis ja neid tuli aina juurde. Rahulikust ujumisest väga midagi välja ei tulnud, aga mõnus oli sellegi poolest. Ja õhtul hakkasin juba tegema ettevalmistusi neljapäevaseks lahkumispeoks.
Kolmapäeval jällegi väga midagi erilist ei toimunud. Käisime koolis, pauside ajal mängisime frisbee't või keksisime slackline'i peal. Ja peale selle lihtsalt puhkasime ja valmistusime neljapäevaks.
Neljapäeval toimus siis meie suurejooneline lahkumispidu. Kuna kõik inimesed pidid sinna tegema oma rahvustoidu, siis saime me ikka päris korraliku lauatäie erinevate rahvuste toite.
Meil oli seal ikka kõike: brownies, mac and cheese, kartulisalatid, kirjukoer (minu tehtud), spaghetti, mingi Türgi roog ja palju-palju muud. See üritus algaski söömisega, kust ei puudunud ka kaameratädi, kes käis ringi ja jällegi filmis inimeste mälumist. Peale söömist oli meil üsna pikk kava tegevusi.
Üks tegevus oli nt nalja ette lugemine. Pidid leidma mingi nalja ja selle saksa keelde tõlkima ja kõikidele inimestele esitama. Mina valisin muidugi kõige pikema nalja ja oiii kui kaua ma seda veerisin... Aga vähemalt saan enda üle uhke olla, et siiski enamus inimesi said aru, mis ma rääkisin ja naersid ka kui ma lõpuks lõpetasin :D 
Eestlane,venelane,sakslane on vangis.Ülem käsib igaühel peldiku ehitada.Antakse valida kuld,hõbe ja puu.Venelane valib kohe kulla,sakslane hõbeda ja eestlasel ei jää midagi muud üle kui puu võtta.Hakkavad siis ehitama. Varsti tuleb ülemus vaatama.venelasel jätkus kulda ainult poti ja ühe seina jaoks.Ülemus läheb sisse,võtab püksid maha-kõik hakkavad naerma.Läheb sakslase omasse.Temal jätkus hõbedat kahe seina ja poti jaoks.Ülemus läheb sisse,võtab püksid maha-kõik hakkavad naerma.Lõpuks läheb siis eestlase omasse.Tal jätkub puud küll,aga kõik on tal ligadi-logadi kokku pandud.ülemus võtab püksid maha,need jäävad naela taha kinni ja langevad ise maha:"Oo,automaatne!"teeb häda ära,hakkab pükse üles tõstma,jäävadnaela taha kinni,tõusevad ise üles:"Oo,automaatne!"Läheb välja ja müksab 
kogemata peldikut.See kukub kokku:"Oo,see on isegi kokkupandav! 
Mina valisin siis selle nalja.
Näitasime kõikidele ka videot laulupeost.
Kõik õpetajad ja host-pered laulu laulmas meile.
Lisaks kõigele sellele laulsid osad võp-id oma hümni, türklased õpetasid meile oma rahvustantsu ja olid ka mõned luuletuste ja muude tekstide ette lugemised ning muidugi pidime meie ütlema mõned head sõnad oma perede kohta ja selle aja kohta, mis me seal veetsime. Mul hetkel küll ei ole palju pilte sellest, kuid loodetavasti saan ma Ludgerilt pildid kätte ja siis arvatavasti teen ühe postituse puhtalt Ludgeri piltidega keelelaagri algusest lõpuni. 
Ja muidugi nagu tavaks tegime me ka üsna palju pilte omavahel.
Rokas, Owen ja mina.
Juurde tuli Mihai.
Mike, Roki, mina, Owen, Atakan, Austin ja ma usun, et see noorem poiss oli Jakob.
Charlie
Ja Õnne
Reede oli suuremal enamusel viimane päev Spelles, seega oli see päev, kus kõik olid enda peredega. Hommikul oli kool nagu ikka, ainult, et me ei õppinud midagi, vaid lihtsalt olime mõnusalt. Peale kooli käisime ka paari inimesega pitsat söömas veel viimast korda ja õhtul veetsin ma aega perega. Tegin neile õhtusöögi ja olime niisama mõnusalt ning mingi hetk hakkasin ka pakkima.
Ja laupäeval hommikul vara istusime autosse ja hakkasime sõitma Hannoveri poole. Kuna mu host-vanemad läksid mingile reisile või mingile taolisele asjale ja sõitsid Hannoveri suunas, siis tahtsid nad mu kindlasti ära viia ja nii me sõitsimegi Hannoveri, kus me saime kokku Maxi ja Helgaga (mu aastane pere). Jätsin hüvasti Ludgeri ja Lisaga ja istusin oma uue pere autosse. Aga sellest räägin ma rohkem teises postituses. Praeguseks siis kõik. Tsau!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar