Tere, mina olen Karel Külm ja see on minu blogi mu vahetusaasta kohta Saksamaal.
*Surprises, surprises everywhere...*

reede, 5. september 2014

Die Bilder

Siin postituses on siis ainult Ludgeri poolt tehtud pildid keelelaagri algusest peale. 
Saabumine
 Esimene koolipäev
Ludgeriga pilt (pildistaja oli linnapea)
 Siin olen siis mina ja minu vastas on linnapea.
 Jagati igasuguseid asju.
Malepartus
 Traditsiooniline saksa söök.
 Grupipilt
 Üks pilt ka Lisaga.
Oktoberfest
 Õpetajad
 Natuke parem kvaliteediga grupipildid.
 Igasugused vahvad väli tegevused, mis küll kahjuks kestsid väga vähe aega.
 Natuke veel meie kostüümidest.
 Üks väga huvitav masin.
Fußball-golf

Lahkumispidu
 Kõik see maitsev söök
 Pilt kuidas inimesed söövad.
Usakad oma mingit rahvus asja esitamas.
 Türgi rahvus tantsu õppimas.
 Naljade ette kandmine.
 Lõuna-Aafrika hümn.
 Heade asjade ütlemine oma pere kohta.
 Õpetajate tänamine
 Grupikalli
Ja lõpuks laulu laulmine.
Otsustasin, et ma päris kõiki pilte ei pane, sest siis te jääksitegi neid vaatama, aga usun, et see oli piisav.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar